Koloskopi

Jaha då har man klarat av läkarbesöket då, jag satt säkert en hel timme där inne och pratade med honom. Han tyckte att jag skulle få komma till Ersta sjukhus i stockholm där dom är bäst i landet på magar, men för att få komma dit så bör man ha gjort en koloskopi innan. Fyfan en flera meter lång slang uppkörd bakvägen låter ju inte så värst kul alls, och nu har jag läst runt på internet (Vilket jag inte borde ha gjort) och det verkar vara en hemsk undersökning. Sedan står det lite överallt att man ska dricka flera liter av en äcklig vätska på mindre än 2 timmar dagen innan. Jag fattar inte hur jag ska kunna få i mig den vätskan, det tar ju en timme för mig att dricka ett glas med vatten ju. Hur som helst så vill jag ju verkligen göra undersökningen ändå, det är det nog värt för att få veta att allt står rätt till. Jag hoppas bara att jag överlever....

Älsklingen är i alla fall hemma i Borlänge nu, och han blir kvar ett par dagar till. Vi har väl inte gjort så mycket vettigt, men vi har ialla fall ridit ut en tur i skogen! Han var jätte duktig och jag hoppas att han har fått mersmak nu ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0