Hemsk morgon

Den här morgonen var inte rolig, har inte sovit något efterom jag har fått gå på toa hela natten. Klockan 6 tog jag den äckliga dosen och inom 20 min hade jag kräkts som en häst, vet inte ens om det hann verka innan. Så jag har i princip bott inne på toaletten, inte av den anledningen som man ska spendera på toa, utan kräkandes.

Det var nog länge sedan jag hade en sån hemsk dag mår så himla illa, och nu har min tarm fått fart och då ska man ta sig in till Falun? Hur ska det gå till? Sen ska man klara av den hemska undersökningen.....slang i arslet samtidigt som man kräks GREAT!!!!!!!

Om jag inte skriver något mer inlägg så vet ni att jag har avlidit där i falun.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0