Det nya året

Förlåt att det har blivit lite dåligt med inlägg nu, om det förmodan är någon som ens läser. Min dator har haft över 2000 virus så den har väl inte varit på topp precis, men nu har min käre bror installerat om Windows åt mig så nu fungerar den rätt bra. Då har vi börjat det nya året då, 2009. Jag hoppas verkligen att det här året blir bättre än 2008, som har varit det värsta året hittils. Jag vet att man inte ska gnälla eftersom det alltid finns dom som har det värre, men hur hemskt man upplever saker ha väl ändå att göra med hur mycket man har varit med om? Vet inte om ni förstår hur jag menar, men t.ex så kan väl jag uppleva en sak som jobbig som en annan person inte skulle tycka var så jobbig eftersom han/hon har varit med om riktigt hemska saker.

Jag och Erik tog det väldigt lugnt på nyår, det blev en hemmakväll med film. vi hade väl några fester att gå på men där kände vi knappt några alls så då kändes det bättre att mysa med varandra istället. Vi gick ut på framsidan vid 12 slaget för att titta på fyrverkerierna, men som ni kanske vet så bor erik uppe i skogen så där såg man bara en massa träd!

Idag har erik åkt tillbaka till Sundsvall, så vi har städat huset för fulla muggar ( han städade och jag sov ;D ). Det var ju lite stökigt då hans föräldrar är i Skåne så vi har haft huset för oss själva i några dagar.

Nu ska jag hjälpa mormor med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0