Negativt

Ja egentligen har jag tänkt att lägga ner bloggen eftersom det känns som att jag bara skriver negativa saker, eftersom mitt liv är just negativt. Men nu känns det som att jag struntar i om det bara blir negativa inlägg för det kan vara skönt att skriva av sig och jag har ju inte tvingat en endaste person att läsa skiten.
Min mage har ballat ur helt i alla fall (Som att den inte hade gjort det innan) och jag är så trött på det här nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag har gjort en gastroskopi för 1 vecka sedan eftersom läkaren tyckte att det var bra att de efter hur det såg ut i magsäckshelvetet, och det såg tydligen bra ut. När man gör gastroskopi så tar man endel prover av magslemhinnan och dom proverna har jag inte fått svar på än, läkaren skulle ringa den här veckan. Jag hoppas för sjutton hundra gubbar att det är något fel! Jag vet att det låter sjukt att man vill att något ska vara fel, men jag vill kunna peka på en orsak till besvären.

Det är asfint väder ute idag och jag orkar inte ens bry mig om att gå ut. Det säger väl allt.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa :)

2009-04-02 @ 11:08:30
URL: http://lisaliljestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0