Vända tillbaka dygnet?

Blir så himla arg på mig själv för att jag har vänt på dygnet totalt. Hur gör man för att få det normalt igen? Jag har försökt i flera dagar nu att komma upp senast vid klockan 10 men det är helt omöjligt eftersom jag inte kunnat somna före klockan 5 på morgonen. När klockan ringer vid 10 så är jag så trött i huvudet att jag stänger av den helt och sover till klockan 2 minst.
Jag har försökt att gå å lägga mig vid 11, men hur lätt är det när man gick upp vid 2 ?Helt omöjligt.

Det blir ingen ordning med maten heller, vilket inte är bra för min trasselmage. Att äta frukost vid 2 kan ju knappast vara bra ju.

Kollade på One Three Hill avsnitt 11 igår, det var ett helt meningslöst avsnitt tycker jag. Ni som har sett det kanske håller med mig? Nåja nu ska jag se avsnitt 12 och jag hoppas att det är mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vänd nu tillbaka dygnet Fia ;) och uppdatera bloggen lite oftare ;D

2008-12-01 @ 23:49:56
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Nadia

jaaa håller med sara! UPPDATERA

2008-12-02 @ 16:47:09
URL: http://nadiasblogg.blogg.se/
Postat av: Fia

Sorry ska:P

2008-12-02 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0