Friends

Jag borde egentligen inte vara vaken så här dags, men jag är inte trött alls. Jag tänkte att om jag skiter i att gå och lägga mig och är vaken hela natten så är jag ju vaken imorgon bitti och kan omöjligt försova mig! AHA!

Måste bara få hylla serien F.R.I.E.N.D.S . Den här serien har ändå betytt mycket för mig dom dagar man varit lite nere, eller när man haft lite tråkigt. Jag och erik måste slå rekordet i hur många gånger man har tittat på varje avsnitt!, det är galet många gånger!


Blooper

Kommentarer
Postat av: Nadia

haha aaa. farmor och darin! oslagbara, han skulle bli fet!? blir erik med hos farmor på julafton? puss

2008-12-03 @ 10:07:07
URL: http://nadiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0