Dumma mej!

Har verkligen försökt att vända dygnet nu men det går inte alls. Jag klarar tydligen av att göra alla möjliga saker i sömnen för jag hade lagt mobilen borta vid dörren just för att jag skulle bli tvungen att gå upp och slå av den. Hur som helst så vaknar jag klockan 1 av att mobilen ligger brevid mig avstängd! haha

Sagt till Erik flera gånger att ringa och väcka mig också, och när jag vaknar runt 1 tiden så har jag 5 missade samtal som jag inte ens hört trots att den ligger brevid örat.

Jäklar vad irriterad jag var i morse klockan 06:00 . Jag hade väl lyckats somna vid 04:00 kanske, och så vaknar jag av att pappa duschar på nedervåningen och han är inte direkt tyst. Han visslar och dunkar i saker osv. FINE! tänker jag han är nog snart klar. När han är klar en halvtimme senare så sätter fanskapet på fläkten i taket! Den väsnas som fan och jag håller på att bli galen. 15 min senare så stänger den av sig och det blir äntligen tyst. Då sätter pappa igång kaffebryggaren, ni som har varit i vårat hus vet att det är väldigt lyhört här så jag hörde "surplandet" väldigt väl. När kaffebryggaren är klar så sätter mammas klocka igång att ringa.5 min senare ringer den fortfarande och jag undrar vafan hon håller på med!? Just när jag tänker det så stänger hon av den.

Äntligen lite sömn! Men NEJ då har människan satt den på Snooze så den ringer igen 9 min senare. 5 min denna gång också! Hur är det ens möjligt att man kan sova 5 min med en klocka ringandes i örat?

När mamma väl tagit sig upp så går hon såklart in i duschen här på övervåningen brevid mitt rum och duschar i 10 min. Sen ska fanskapet såklart blåsa håret också!


Morrrrrrrrr

Tamefan så ska Tuppfanskapet börja gala då också!

Kommentarer
Postat av: Erik

"Hur är det ens möjligt att man kan sova 5 min med en klocka ringandes i öra" Hur kan du av alla personer ställa den frågan?? Undrar vem du brås på :Pp

2008-12-02 @ 20:26:12
Postat av: Sara

Haha jag undrar som erik? :P du stänger aldrig av klockan ;) kanske din mamma du brås på? ;) sötnos!

2008-12-02 @ 23:36:40
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Fia

Nu tycker jag att ni är lite väl elaka här!

2008-12-03 @ 00:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0